سوارز: رابطه نزدیکی با مسی دارم

 

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا عنوان کرد که رابطه نزدیکی با مسی دارد و به هماهنگی خوبی با فوق ستاره بارسا رسیده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز فصل گذشته از لیورپول به بارسلونا پیوست و توانست به همراه این تیم در اولین فصل حضورش سه گانه را کسب کند. حال او از رابطه نزدیکش با مسی و هماهنگی بالایش با او در مصاحبه با مارکا سخن گفت.
او گفت:" از بازی کردن کنار مسی لذت می‌برم. کارهایی که او می‌کند فوق‌العاده است. اروگوئه ای ها و آرژانتینی‌ها زندگی مشابهی دارند. روز را مثل هم می‌گذرانند و فرهنگ مشابهی دارند. به علاوه، من و مسی هم سن هستیم."
سوارز ادامه داد:" قهرمانی در چمپیونزلیگ رویای من بود و به واقعیت پیوست. دوست دارم به کسب دستاوردهای بزرگ ادامه دهم. فکر می‌کنم هواداران تلاش من در هر بازی را می‌بینند. هیچگاه کم نمی‌گذارم و همیشه تمام تلاشم را برای تیم انجام می‌دهم. همه می‌دانند که رویایم بازی کردن برای بارسا است. دوست دارم تمام تلاشم را برای این پیراهن انجام بدهم."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:18 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.